23 Aralık 2019 Pazartesi

6,.gün Çayeli-Ardeşen

Bu gün dinlenme günü.Sabahleyin kahvaltımı yapıp Çayeli nden ayrılıyorum.Önce Çamlıhemşin Öğretmen evi ni arıyorum,Çayeli-Çamlıhemşin 40 km, uygun olursa ikinci etap turuma Çamlıhemşin den başlayacağım böylece yarınki yolumu kısaltmış olacağım,sonra Ardeşen Öğretmen Evi ni arıyorum onun fiyatı 30 tl daha uyguna geliyor





Önümde 25 km var hava bulutlu.


Ardeşen e yaklaşınca hafiften yağmur başlıyor yağmurluğumu giyiyorum ,kısa süren yağmur dindiğinde ben de     Ardeşen Öğretmen Evi ne gelmiş oluyorum         



Kat görevlisi kadın hemen getirir isem boş olan çamaşır makinesine çamaşırlarımı atabileceğimi söylüyor.Bir çırpıda kirli çamaşırlarımı hemen ayıklayıp makineye tıkıyorum.
Odama geçip duş alıyorum çıktığımda yağmurun başladığını görüyorum,giderek şiddetleniyor,yolda olsam fena yakalanacakmışım.Çadırımı çıkarıp havalandırıyorum.Çamaşırlarım yıkandıktan sonra kapalı alanda  serip odamda dinlenmeye çekiliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretçi olarak Anonim seçeneği ile yorum yapabilirsiniz.

8.gün Zilkale -BadaraYaylası-Gito Yaylası

Dün akşam, yandaki tesisteki çalışanlar da evlerine döndükten sonra ortalık iyice sessizleşti sadece aşağıda akan Fırtına Deresi 'be...